E-mailmarketing (e-book)

2015
Gielen Tamara, Smellinckx Hans

“Tamara  Gielen en Hans Smellinckx bieden een schat aan praktische kennis, slimme inzichten en ervaring aan in hun e-mail-boek. Hierdoor krijg je veel inspiratie om het beter te doen en je ROI te verhogen. Zelfs ervaren marketeers ontdekken tips waarmee ze meteen hun voordeel kunnen doen in hun campagnes.”
Jo De Bruyn, DM Institute

Wat gebeurt er als twee vooraanstaande professionals de handen in elkaar slaan? Dan ontstaat er een regenboog aan ideeën en zo ook met dit boek. Tamara Gielen (één van ’s werelds top influencers en thought leaders op vlak van e-mailmarketing) en Hans Smellinckx (al meer dan 15 jaar expert Omni-channelmarketing voor merken zoals Coca-Cola, Ikea en Artoos) presenteren je met dit boek een heuse handleiding om e-mailmarketing strategisch te integreren in je marketing.

In dit boek, geschreven in gewonemensentaal, vind je praktische tips en een heleboel voorbeelden waarmee je aan de slag kunt gaan. Geen wollige strategieën en complexe operationele oefeningen, maar een direct toepasbaar verhaal om met e-mailmarketing je doelgroep te inspireren, te teasen
en te converteren.

Op de bijhorende website vind je bovendien NOG meer cases, worksheets en andere handige tools en resources.

Kortom, dit is een boek dat niet mag ontbreken in je boekenkast. Meer nog, het zou naast je op je bureau moeten liggen, zodat je er telkens weer naar kan verwijzen.

20,99

Auteurs
Auteurs : Gielen Tamara, Smellinckx Hans

Strategie
1 E-mailmarketing in de marketingmix
2 E-mail als toegevoegde waarde van en voor andere kanalen
3 Trends en uitdagingen
4 Strategie : hoe integreer je e-mailmarketing in de marketingmix?


Executie
1 Bestand: hoe bouw je een kwalitatief e-mailbestand op?
2 E-mailadressen verzamelen: 3 sleutels tot succes
3 Kwalitatieve e-mailadressen verzamelen: hoe doe je dat?
4 Hoe werken spamfilters?
5 Succesvolle e-mailcampagnes ontwerpen
6 De 8 meest gemaakte fouten op landingspagina’s


Analyseren en optimaliseren
1 Meten en analyseren: meten is weten!
2 Attributiemodellen
3 Testen en optimaliseren
4 Neuromarketing: van emotie naar rede


Glossary – verklarende woordenlijst

“Tamara  Gielen en Hans Smellinckx bieden een schat aan praktische kennis, slimme inzichten en ervaring aan in hun e-mail-boek. Hierdoor krijg je veel inspiratie om het beter te doen en je ROI te verhogen. Zelfs ervaren marketeers ontdekken tips waarmee ze meteen hun voordeel kunnen doen in hun campagnes.”
Jo De Bruyn, DM Institute

Wat gebeurt er als twee vooraanstaande professionals de handen in elkaar slaan? Dan ontstaat er een regenboog aan ideeën en zo ook met dit boek. Tamara Gielen (één van ’s werelds top influencers en thought leaders op vlak van e-mailmarketing) en Hans Smellinckx (al meer dan 15 jaar expert Omni-channelmarketing voor merken zoals Coca-Cola, Ikea en Artoos) presenteren je met dit boek een heuse handleiding om e-mailmarketing strategisch te integreren in je marketing.

In dit boek, geschreven in gewonemensentaal, vind je praktische tips en een heleboel voorbeelden waarmee je aan de slag kunt gaan. Geen wollige strategieën en complexe operationele oefeningen, maar een direct toepasbaar verhaal om met e-mailmarketing je doelgroep te inspireren, te teasen
en te converteren.

Op de bijhorende website vind je bovendien NOG meer cases, worksheets en andere handige tools en resources.

Kortom, dit is een boek dat niet mag ontbreken in je boekenkast. Meer nog, het zou naast je op je bureau moeten liggen, zodat je er telkens weer naar kan verwijzen.

Anderen bekeken ook

Blijf op de hoogte van relevante informatie, recente publicaties en opleidingen.
Schrijf u in op onze nieuwsbrief.

Nieuwsberichten

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en nieuwe updates.