Je gebruikt een verouwderde browser. Upgrade je browser voor een betere surfervaring op deze website.

Webinar: Tips & tricks bij opdrachtdocumenten

De opdrachtdocumenten vormen de basis van de overheidsopdracht. Zij dienen heel wat wettelijk verplichte vermeldingen te bevatten, waarbij de sanctie op het weglaten of verkeerd uitwerken hiervan verregaand kan zijn. Daarenboven zijn er niet-verplichte bepalingen die zeer nuttig zijn voor aanbesteders, maar die vaak vergeten worden.

Tijdens dit webinar overlopen de docenten met u welke bepalingen beter wel en niet in de opdrachtdocumenten worden opgenomen. Daarenboven is het voor een onderneming interessant om te weten wat er precies in de opdrachtdocumenten moet staan, met het oog op de vrijwaring van haar rechten en een eventuele procedure. Maar ook andere praktische vragen, bijvoorbeeld in welke taal de opdrachtdocumenten moeten worden opgesteld en wat u kan doen als onderneming indien verplichte bepalingen niet werden opgenomen, zullen beantwoord worden.

Het webinar zal bijgevolg interessant zijn voor zowel aanbesteders als ondernemingen!

Webinarreeks Drie hete hangijzers overheidsopdrachten

Dit webinar maakt deel uit van de webinarreeks Drie hete hangijzers overheidsopdrachten. U kan zich inschrijven voor de volledige reeks, of voor de aparte webinars. In de drie webinars komen volgende topics aan bod:

Deze cruciale elementen in het overheidsopdrachtenlandschap blijken voor aanbesteders en ondernemingen een bron van veel onzekerheid en twijfel te zijn. Met deze webinars willen we met u, bondig en praktisch, de belangrijkste issues omtrent deze onderwerpen uitdiepen. Nadien hebt u tijdens de Q&A voldoende tijd om uitgebreid vragen te stellen aan onze experts.

In samenwerking met:
28 april 2021
Prijs (incl. btw)
€ 165,00
Prijs (excl. btw) € 136,36

De opdrachtdocumenten vormen de basis van de overheidsopdracht. Zij dienen heel wat wettelijk verplichte vermeldingen te bevatten, waarbij de sanctie op het weglaten of verkeerd uitwerken hiervan verregaand kan zijn. Daarenboven zijn er niet-verplichte bepalingen die zeer nuttig zijn voor aanbesteders, maar die vaak vergeten worden.

Tijdens dit webinar overlopen de docenten met u welke bepalingen beter wel en niet in de opdrachtdocumenten worden opgenomen. Daarenboven is het voor een onderneming interessant om te weten wat er precies in de opdrachtdocumenten moet staan, met het oog op de vrijwaring van haar rechten en een eventuele procedure. Maar ook andere praktische vragen, bijvoorbeeld in welke taal de opdrachtdocumenten moeten worden opgesteld en wat u kan doen als onderneming indien verplichte bepalingen niet werden opgenomen, zullen beantwoord worden.

Het webinar zal bijgevolg interessant zijn voor zowel aanbesteders als ondernemingen!

Webinarreeks Drie hete hangijzers overheidsopdrachten

Dit webinar maakt deel uit van de webinarreeks Drie hete hangijzers overheidsopdrachten. U kan zich inschrijven voor de volledige reeks, of voor de aparte webinars. In de drie webinars komen volgende topics aan bod:

Deze cruciale elementen in het overheidsopdrachtenlandschap blijken voor aanbesteders en ondernemingen een bron van veel onzekerheid en twijfel te zijn. Met deze webinars willen we met u, bondig en praktisch, de belangrijkste issues omtrent deze onderwerpen uitdiepen. Nadien hebt u tijdens de Q&A voldoende tijd om uitgebreid vragen te stellen aan onze experts.

10.00 - 10.30 u.: Aanmelden voor het webinar
10.30 - 12.00 u.: Webinar met korte pauze tussendoor inclusief Q&A

Sarah Moens, Advocaat-partner Tender Law

Doelpubliek
Federale overheid, Lokale overheid, Regionale overheid, Zorgsector, Onderwijs, Sociale sector, Bedrijfsjurist

Interessant voor
aanbesteders, overheden van alle niveaus, woonzorgcentra, universiteiten, scholen, ziekenhuizen, ziekenfondsen, bedrijfsjuristen gespecialiseerd in overheidsopdrachten

Datum

Woensdag 28 april 2021 van 10.30 tot 12.00 uur (aanmelden voor het webinar vanaf 10.00 uur).

Dit webinar is nadien ook te volgen als ondemandwebinar zodat u dit op elk moment kan bekijken, hier kan u daarvoor inschrijven.

Locatie

Online

Deelnameprijs

Het inschrijvingsgeld voor dit webinar bedraagt 136,36 euro (excl. 21% btw) / 165 euro (incl. 21% btw) en omvat:

  • de deelname aan het webinar
  • de documentatie van de spreker

Wie inschrijft voor de reeks betaalt 289,26 euro (excl. 21% btw) / 350 euro (incl. 21% btw).

Bespaar met KMO-portefeuille

Die Keure Opleidingen is erkend als gecertificeerd opleidingsinstituut. Daardoor kan u deze opleiding gedeeltelijk betalen met de subsidies die de Vlaamse Overheid toekent via de KMO-portefeuille. Indien u voldoet aan de criteria kan uw bedrijf tot 30% besparen op uw opleidingskost. Meer informatie? www.kmo-portefeuille.be

Het erkenningsnummer van die Keure Opleidingen is DV.O106345. Uw aanvraag bij de KMO-portefeuille moet gebeuren ten laatste 14 dagen na de opleiding. De deelnemer verbindt zich ertoe de regels gesteld door het Agentschap Ondernemen te respecteren.

Annuleren

Annuleren kan enkel binnen de 14 dagen na inschrijving, tenzij de opleiding binnen deze 14 dagen doorgaat, dan valt de einddatum van deze annulatie uiterlijk 5 dagen voor de opleidingsdatum. In geval er niet ingeschreven werd via webshop, wordt in dat geval steeds 15 euro aangerekend als annulatiekost.  Kosteloos een vervanger aanduiden kan altijd.

Inschrijven


Persoonlijke gegevens


Overzicht en betaling

Voeg een eerste deelnemer toe.



Voorwaarden


Voorwaarden
Betaal nu enkel de btw

Totaal

Totaal (excl. btw)
Blijf op de hoogte en schrijf je in op onze nieuwsbrief