HELP
Bestellen
Ik wil voor de eerste keer online bestellen bij die Keure. Wat moet ik doen?
Om een product te bestellen, heeft u een account nodig op www.diekeure.be. Deze kan u aanmaken tijdens het afrekenen van uw winkelwagentje of via de link 'Registreren/aanmelden'.
Via deze account kan u bij volgende bestellingen snel bestellen. Uw gegevens worden onthouden en u kan al uw bestellingen online bekijken.
Het plaatsen van een bestelling verloopt als volgt:
- Stap 1: zoek met de filters de producten die u wilt bestellen of geef een zoekwoord in
- Stap 2: geef het gewenste aantal exemplaren in
- Stap 3: voeg de producten toe aan het winkelwagentje
- Stap 4: herhaal stap 1 tot 3 als u nog meer producten wilt bestellen
- Stap 5: ga naar het winkelwagentje
- Stap 6: controleer de bestelling en pas eventueel de aantallen aan, controleer ook uw facturatieadres en leveringsadres
- Stap 7: ga akkoord met de algemene voorwaarden en bevestig uw bestelling
Kan ik bestellen via mail, telefoon, fax of post?
Als u niet online wenst te bestellen kan u uw bestelling doorgeven per e-mail of post. Telefonisch bestellen is niet mogelijk. Uiteraard mag u ons altijd opbellen bij vragen. We helpen u graag verder.
Klantendienst die Keure Professional:
- pp@diekeure.be
- 050 47 12 89
Neem contact op met de klantendienst van die Keure Professional
Is online bestellen bij die Keure veilig?
De webshop van die Keure werkt met beveiligde transacties. Daarnaast maakt die Keure gebruik van algemeen aanvaarde en redelijke technieken die overeenstemmen met de huidige technologische ontwikkelingen inzake de operationele veiligheid ter bescherming tegen verlies, misbruik, wijziging of vernietiging van alle door de bezoekers meegedeelde informatie.
Kan ik bestellen vanuit het buitenland?
Dat is mogelijk. Na registratie en aanmelding kunt u producten bestellen en betalen op www.diekeure.be.
Kan ik als boekhandelaar bestellen bij die Keure?
In Vlaanderen kunnen boekhandelaars rechtstreeks bestellen bij die Keure of kunnen ze hun bestelling plaatsen via de boekenbank. In Brussel, Wallonië, Luxemburg en Frankrijk werken we via exclusieve distributeurs.
Betaling en facturatie
Ik heb een vraag over mijn factuur.
Vragen over uw factuur kan u mailen naar facturatie@diekeure.be.
Kan ik een factuur krijgen voor mijn bestelling die ik via de webshop plaats?
Bij uw bestelling op de webshop kan u aanvinken dat u een factuurafdruk wenst te ontvangen. Deze factuur wordt u toegestuurd na ontvangst van uw bestelling.
Welke betaalmiddelen kan ik gebruiken op www.diekeure.be?
Onze e-commerce werkt via beveiligde transacties. U kunt betalen via
- een creditcard (Visa, MasterCard en American Express)
- via overschrijving: kies optie 'banktransfer'
- via Bancontact
Bij bestelling en betaling op de website kan u een factuur vragen. Dit duidt u aan bij het afrekenen van uw winkelwagentje. De factuur wordt u per post bezorgd.
Ik wil online bestellen, maar pas nadien betalen. Kan dat?
Uw bestelde boeken betalen na ontvangst van de factuur kan in uitzonderlijke gevallen.
Ik heb een cadeaubon of promocode voor de website. Hoe kan ik deze inwisselen?
U kunt promotiecodes ingeven in het winkelwagentje voordat u betaalt. Uw korting zal dan automatisch verrekend worden.
Prijzen
Zijn de prijzen op de website inclusief btw?
Alle prijzen op de website zijn inclusief btw en exclusief verzendingskosten (met uitzondering van de abonnementsprijzen op tijdschriften, die zijn inclusief btw én verzendingskosten).
Btw- percentages:
- Voor boeken: 6 % btw
- Voor digitale producten en opleidingen: 21 % btw
De verzendingskosten worden berekend op basis van het gewicht van uw bestelling. Deze worden berekend bij afrekening van uw winkelwagentje.
Blijven de prijzen op de website heel het jaar geldig?
Prijzen gelden normaal gezien voor een volledig jaar. Uitzonderingen hierop zijn promotieprijzen of een verkeerde weergave door menselijke fouten.
Hoe kan ik publicaties bestellen aan studentenprijs?
Als student kan u genieten van een standaardkorting bij heel wat publicaties. Bij het registratieproces dient u hiervoor aan te vinken dat u student bent.
Er verschijnt een invulveld waar u de onderwijsinstelling moet invullen en uw studentenkaart moet uploaden. Na goedkeuring van uw aanvraag krijgt u een speciale login die 1 jaar geldig is. Met deze login kan u de publicaties bestellen met studentenkorting.
Abonnementen
Hoe kan ik mijn abonnement terugzenden?
Het terugzenden van een product in het kader van een abonnement kan enkel onder uitzonderlijke omstandigheden. Gelieve steeds vooraf contact op te nemen met de abonnementendienst via abonnementen@diekeure.be.
Welke soorten abonnementen zijn er?
Er bestaan 5 soorten abonnementen:
1) Abonnement op een codex/wetboek: als u zich abonneert op een codex/wetboek waarvan op regelmatige tijdstippen een nieuwe editie of een addendum verschijnt, ontvangt u die automatisch in het kader van uw abonnement. Opzeggen moet schriftelijk gebeuren en dit ten vroegste na ontvangst van de eerstvolgende twee nieuwe edities of addenda.
2) Abonnement op een reeks: als u zich abonneert op een reeks ontvangt u automatisch de nieuwste publicaties aan abonnementsprijs. Opzeggen moet schriftelijk gebeuren en dit ten vroegste na ontvangst van de eerstvolgende twee nieuwe titels binnen de reeks.
3) Abonnement op een tijdschrift: bij een abonnement op een tijdschrift ontvangt u minstens één volledige jaargang. U kan uw abonnement op een tijdschrift schriftelijk opzeggen ten laatste op 1 december van de lopende jaargang indien het een tijdschrift betreft dat per kalenderjaar loopt. Voor de tijdschriften die per schooljaar lopen (Tijdschrift voor Onderwijsrecht en Onderwijsbeleid), moet de opzegging ten laatste voor 1 juni van de lopende jaargang schriftelijk gebeuren. Indien u het abonnement niet opzegt voor 1 december of 1 juni, wordt dit abonnement stilzwijgend verlengd. Opzeggingen worden slechts op het einde van de jaargang doorgevoerd. U ontvangt (en betaalt) dus nog alle nummers tot het einde van de jaargang.
4) Abonnement op een losbladige uitgave: bij een abonnement op een losbladig werk ontvangt u op regelmatige basis een aanvulling. Die worden dan ook telkens apart gefactureerd op basis van het volume van de aanvulling. Opzeggen kan schriftelijk en dit na ontvangst van minstens twee aanvullingen op het basiswerk.
5) Online abonnementen: online abonnementen lopen per kalenderjaar. Als u zich abonneert op een onlineproduct dient de opzegging schriftelijk te gebeuren ten laatste op 1 december van het lopende jaar. Neemt u een abonnement op een online product in de loop van het kalenderjaar? Dan wordt uw abonnementsprijs voor het eerste jaar berekend op basis van het aantal resterende maanden.
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Opzeggingen kunnen enkel schriftelijk gebeuren via abonnementen@diekeure.be of die Keure - Abonnementen - Kleine Pathoekeweg 3 - 8000 Brugge.
U moet rekening houden met volgende afspraken:
1) Abonnement op een codex/wetboek: Opzeggen moet schriftelijk gebeuren en dit ten vroegste na ontvangst en betaling van de eerstvolgende twee nieuwe edities of addenda.
2) Abonnement op een reeks: Opzeggen moet schriftelijk gebeuren en dit ten vroegste na ontvangst van de eerstvolgende twee nieuwe titels binnen de reeks.
3) Abonnement op een tijdschrift: Opzeggen moet schriftelijk gebeuren ten laatste op 1 december van de lopende jaargang indien het een tijdschrift betreft dat per kalenderjaar loopt. Voor de tijdschriften die per schooljaar lopen (Tijdschrift voor Onderwijsrecht en -beleid), moet de opzegging ten laatste voor 1 juni van de lopende jaargang schriftelijk gebeuren. Indien u het abonnement niet opzegt voor 1 december of 1 juni, wordt dit abonnement stilzwijgend verlengd. Opzeggingen worden slechts op het einde van de jaargang doorgevoerd. U ontvangt (en betaalt) dus nog alle nummers tot het einde van de jaargang.
4) Abonnement op een losbladige uitgave: Opzeggen kan schriftelijk en dit na ontvangst van minstens twee aanvullingen op het basiswerk.
5) Online abonnementen: Opzeggen moet schriftelijk gebeuren en dit ten laatste op 1 december van het lopende jaar.
Vragen over het opzeggen van uw abonnement? Contacteer Eveline Vandebourry
Verzenden en leveren
Terugsturen van een abonnementsproduct
Het terugzenden van een product in het kader van een abonnement kan enkel onder uitzonderlijke omstandigheden. Gelieve steeds vooraf contact op te nemen met de abonnementendienst via abonnementen@diekeure.be.
Wat is de leveringstermijn?
Beschikbare artikels worden doorgaans geleverd binnen de 3 werkdagen na ontvangst van uw bestelling en betaling (voor leveringen binnen België). Deze termijn kan niet gegarandeerd worden indien producten niet voorradig zijn of gedurende het jaarlijks verlof van die Keure (tussen Kerst en Nieuwjaar). Gelieve goed na te kijken of u alle bestelde uitgaven, zoals op de zendnota vermeld, hebt ontvangen.
Waar kan mijn bestelling geleverd worden?
Kies zelf uw leveringsadres
U kunt uw bestelling thuis, op kantoor of op een ander adres laten bezorgen. Bij het afronden van uw bestelling kan u zelf een leveringsadres invullen.
Bpack-Punt
U kunt uw bestelling ook laten leveren op een Bpack-afhaalpunt. U krijgt een e-mail als uw pakket klaarligt op het afhaalpunt. U krijgt dan 14 dagen de tijd om het pakket af te halen, daarna wordt het automatisch teruggestuurd naar die Keure.
De artikelen die ik heb ontvangen zijn beschadigd
Wij vragen u om steeds de ontvangen goederen te controleren en te vergelijken met de verzendingsnota.
Als een zending beschadigd aankomt, moet u ons ten laatste drie dagen na de levering de vastgestelde schade meedelen. Enkel schade die onder deze voorwaarden gemeld wordt, komt in aanmerking voor een omwisseling of vergoeding. Terugzendingen zonder voorafgaande verwittiging worden niet aanvaard.
Kan ik mijn online bestelde goederen terugsturen?
Indien uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldoet, kan u uw producten op eigen kosten terugbezorgen aan die Keure op volgende voorwaarden
- U stuurt uw producten toe binnen de 14 dagen na ontvangst.
- Uw producten zijn niet beschadigd.
- Bij uw zending voegt u een kopie van de zendnota en/of de factuur.
- Digitale producten kunnen niet teruggenomen worden.