Je gebruikt een verouwderde browser. Upgrade je browser voor een betere surfervaring op deze website.

Trots! Waarom bedrijfscultuur een strategisch doel is

Op voorraad
157 p.
2018
Boek
Auteur(s): Peter s’Jongers
Dé manier om de beste bedrijfscultuur ter wereld op te bouwen bestaat niet. Maar dé ingrediënten bestaan wel. In dit boek vertelt Protime over hun bedrijfscultuur. Protime is gespecialiseerd in oplossingen voor tijdregistratie, personeelsplanning en samenwerkingssoftware. Met dit boek bieden ze u inspiratie om zelf aan de slag te gaan. U kan de cultuur namelijk zelf kopiëren naar uw organisatie omdat hij uitgaat van de kracht van mensen. Een cultuur die zorgt voor trotse medewerkers die elkaar helpen en samen resultaten neerzetten.Dit boek is bedoeld voor elk bedrijf dat wil groeien, niet ten koste van zijn mensen, maar net dankzij zijn mensen. Voor elke organisatie die vooruit wil. Voor elke zaakvoerder en manager die het belang van bedrijfscultuur erkent en tips zoekt om er mee aan de slag te gaan. Voor iedereen die niet langer gelooft in grote hiërarchische structuren.> Bekijk hier de video van de boeklancering.
ISBN 9789048634088 - Bestelcode 204185201
Trots! Waarom bedrijfscultuur een strategisch doel is
€ 25,00

Dé manier om de beste bedrijfscultuur ter wereld op te bouwen bestaat niet. Maar dé ingrediënten bestaan wel. In dit boek vertelt Protime over hun bedrijfscultuur. Protime is gespecialiseerd in oplossingen voor tijdregistratie, personeelsplanning en samenwerkingssoftware. Met dit boek bieden ze u inspiratie om zelf aan de slag te gaan. U kan de cultuur namelijk zelf kopiëren naar uw organisatie omdat hij uitgaat van de kracht van mensen. Een cultuur die zorgt voor trotse medewerkers die elkaar helpen en samen resultaten neerzetten.Dit boek is bedoeld voor elk bedrijf dat wil groeien, niet ten koste van zijn mensen, maar net dankzij zijn mensen. Voor elke organisatie die vooruit wil. Voor elke zaakvoerder en manager die het belang van bedrijfscultuur erkent en tips zoekt om er mee aan de slag te gaan. Voor iedereen die niet langer gelooft in grote hiërarchische structuren.> Bekijk hier de video van de boeklancering.


Inhoudstafel

Voorwoord
InleidingHoe elk bedrijf sexy kan zijn
Cultuur is een strategisch doel
De Protime-case
Tijdregistratie is van deze tijdTot slot
Tips

Peter s’Jongers (1969) stond op 25-jarige leeftijd aan de wieg van Protime. Vandaag leidt hij dit internationaal vertakte bedrijf en brengt hij zijn passie voor bedrijfscultuur in de praktijk. Peter is een gevraagd spreker over bedrijfscultuur en employer branding. Hij bedacht een methode om organisatiecultuur meetbaar te verbeteren.

Blijf op de hoogte en schrijf je in op onze nieuwsbrief