Wij wensen u de nodige moed en sterkte om deze moeilijke periode door te komen. Ontdek hier welke maatregelen we nemen in de strijd tegen het coronavirus.
.png)
Webteksten die werken
121 bullshit-vrije en meteen toepasbare tips
Een goede webtekst pakt je bezoekers beet, beantwoordt hun vragen en overtuigt hen om klant te worden.
Zo’n tekst schrijven is aartsmoeilijk.
En toch verwacht iedereen dat jij op 1-2-3 heldere, overtuigende webteksten uit je mouw schudt.
Maar hoe doe je dat?
Waar moet je precies op letten om van je webteksten een succes te maken?
Het antwoord krijg je in dit boek met 121 bullshit-vrije en meteen bruikbare tips.
De auteurs, Els en Karl, doen met hun bedrijf AGConsult al sinds 2001 onderzoek naar wat wel en niet werkt online via A/B-testen, enquêtes en gebruikerstesten. Deze tips zijn het resultaat van die jarenlange ervaring.
121 bullshit-vrije en meteen toepasbare tips
Een goede webtekst pakt je bezoekers beet, beantwoordt hun vragen en overtuigt hen om klant te worden.
Zo’n tekst schrijven is aartsmoeilijk.
En toch verwacht iedereen dat jij op 1-2-3 heldere, overtuigende webteksten uit je mouw schudt.
Maar hoe doe je dat?
Waar moet je precies op letten om van je webteksten een succes te maken?
Het antwoord krijg je in dit boek met 121 bullshit-vrije en meteen bruikbare tips.
De auteurs, Els en Karl, doen met hun bedrijf AGConsult al sinds 2001 onderzoek naar wat wel en niet werkt online via A/B-testen, enquêtes en gebruikerstesten. Deze tips zijn het resultaat van die jarenlange ervaring.
Els Aerts is de 'A' van AGConsult en is de mede-oprichter en managing partner van AGConsult.
Karl Gilis is de 'G' van AGConsult en is de mede-oprichter en managing partner van AGConsult.
Dit boek verscheen in:
- Hoe een boek over webteksten mijn leven veranderde! - Annemarie Janse op Weblish.nl