die Keure Educatief

Veelgestelde vragen

METHODES EN PRODUCTEN

Digitaal aanbod?

Heb je een vraag over Kabas, de digitale toolbox voor het basisonderwijs? Mail naar kabas@diekeure.be

Heb je een vraag over Polpo, het leerplatform voor het secundair onderwijs? Mail naar polpo@diekeure.be

Wat is Kabas?

Het leerplatform voor het basisonderwijs. Met onze methodes geef je blended les, al het digitale materiaal vind je op Kabas.

Meer weten? Surf naar kabas.diekeure.be
Bestellen of inloggen? Surf naar www.kabas.be

Wat is Polpo?

Het leerplatform voor het secundair onderwijs. Met onze methodes geef je blended les, al het digitale materiaal vind je op Polpo.

Meer weten? Surf naar polpo.diekeure.be
Bestellen of inloggen? Surf naar www.polpo.be

Hoe bestel ik een licentie?

  • Heb je al toegang tot Kabas of Polpo?
De schoolbeheerder (ICT-beheerder of boekenverantwoordelijke) bestelt jaarlijks rechtstreeks via het platform de nieuwe licenties. Dat kan al vanaf 1 mei voor het volgende schooljaar. De afrekening gebeurt na de start van het schooljaar, nadat de leerlingen zijn toegewezen aan hun nieuwe klas.

  • Heb je nog geen toegang?
Wil je toegang als school op Kabas? Vul hier het aanvraagformulier in. We bezorgen de schoolbeheerder een login. Daarna kun je via het platform Kabas-licenties bestellen. Ben je niet verbonden aan een school? Klik dan hier om toegang te krijgen tot Kabas. Wil je toegang voor het leerkrachtenteam op Polpo? Klik hier en vul het aanvraagformulier in. We bezorgen de schoolbeheerder een login. Daarna kun je via het platform Polpo-licenties bestellen.

Hoe boek ik een voorstelling op school?

Onze educatief adviseurs komen graag langs om onze methodes voor te stellen op school. Daarnaast staan ze ook altijd klaar om te helpen bij de implementatie van nieuwe methodes van die Keure.

Contacteer de educatief adviseur van jouw regio:
Basisonderwijs: Contacteer je educatief adviseur – die Keure Educatief
Secundair onderwijs: Contacteer je educatief adviseur – die Keure Educatief

Hoe ga ik van start met een nieuwe methode?

Bekijk hier de kick-off video’s of contacteer jouw educatief adviseur. Ze helpen je graag, zodat jij vlot aan de slag gaat met het nieuwe lesmateriaal.

BESTELLEN

Kan ik op factuur bestellen?

Als school kun je op factuur bestellen met een schoolaccount. Heb je nog geen schoolaccount?
  1. Mail naar de besteldienst via besteldienst@diekeure.be
  2. We maken jouw schoolprofiel aan. 
  3. Je ontvangt een mail om je wachtwoord in te stellen en kunt vanaf dan onmiddellijk op factuur bestellen. 
  4. Je ontvangt korting op de werkboeken, ook de portkost wordt onmiddellijk berekend.

Wachtwoord vergeten?

Klik bovenaan op ‘login’, klik daarna op ‘Wachtwoord vergeten’ (dit vind je onder de zwarte knop ‘Inloggen’). Vul je e-mailadres in en je ontvangt een mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Kan ik per mail of telefonisch bestellen?

  • Als particulier kun je enkel bestellen via onze webshop.
  • Scholen bestellen via de webshop met hun schoolaccount of mailen naar besteldienst@diekeure.be Tip: gebruik onze handige bestellijsten om je bestelling door te geven via mail. Zo hebben wij steeds alle correcte bestelgegevens.

Ik wil voor de eerste keer online bestellen bij die Keure

  • Bestel je als school?
Als school kun je op factuur bestellen. Heb je nog geen schoolaccount?
  1. Mail naar de besteldienst via besteldienst@diekeure.be
  2. We maken jouw schoolprofiel aan.
  3. Je ontvangt een mail om je wachtwoord in te stellen en kunt vanaf dan onmiddellijk op factuur bestellen.
  4. Je ontvangt korting op de werkboeken, ook de portkost wordt onmiddellijk berekend.
  5. Duid het vinkje ‘onthouden’ aan, zo worden je inloggegevens bewaard voor volgende bestellingen en kun je jouw bestellingen online bekijken.
  • Bestel je als particulier?
  1. Je maakt zelf een account aan op onze webshop. Klik op ‘registreren’ en vul al jouw gegevens in.
  2. Heb je al een account? Geef dan jouw e-mailadres in en klik op ‘inloggen’.
  3. Duid het vinkje ‘onthouden’ aan, zo worden je inloggegevens bewaard voor volgende bestellingen en kun je jouw bestellingen online bekijken.

Hoeveel kost het om een bestelling te verzenden?

Het bedrag van de verzendingskosten is afhankelijk van het gewicht en het leveringsadres. Tijdens de bestelprocedure worden de verzendingskosten meegedeeld.

Welke betalingswijzen worden aanvaard?

  • Scholen kunnen bestellingen plaatsen op factuur.
  • Particulieren kunnen betalen met Bancontact of Creditcard (Visa, Mastercard of American Express).

Ik ben leerkracht/docent en wens korting op mijn aankoop

Leerkrachten secundair onderwijs kunnen sommige uitgaven bestellen als beoordelingsexemplaar (aan halve prijs) met het oog op een klassikale bestelling. Klik hier om een beoordelingsexemplaar aan te vragen.

LEVERING

Wat is de leveringstermijn?

Beschikbare producten worden doorgaans geleverd binnen de 3 werkdagen na ontvangst van jouw bestelling en betaling (voor leveringen binnen België).

Waar kan mijn bestelling geleverd worden?

  • Kies zelf je leveringsadres
Je kunt je bestelling thuis, op school of op een ander adres laten bezorgen. Bij het afronden van je bestelling vul je zelf het gewenste leveringsadres in.

  • Bpack-punt
Je kunt je bestelling ook laten leveren in een Bpack-punt in de buurt. Je ontvangt een e-mail als je pakket klaarligt op het afhaalpunt. Je krijgt dan 14 dagen de tijd om het pakket af te halen, daarna wordt het automatisch teruggestuurd naar die Keure.

De artikelen die ik heb ontvangen zijn beschadigd

Controleer steeds de ontvangen goederen en vergelijk die met de verzendingsnota. Als een zending beschadigd aankomt, meld je ons ten laatste drie dagen na de levering de vastgestelde schade. Enkel schade die onder die voorwaarden gemeld wordt, komt in aanmerking voor een omwisseling of vergoeding. Terugzendingen zonder voorafgaande verwittiging worden niet aanvaard.