Je gebruikt een verouwderde browser. Upgrade je browser voor een betere surfervaring op deze website.

Tineke Van obberghen | die keure Professional Publishing

Eens een boek gedrukt is, moet dit ook bij de lezers terechtkomen. De distributie en verzending van onze boeken en tijdschriften gebeurt door de eigen diensten van die Keure en la Charte. De boeken worden opgeslagen in ons magazijn in Brugge. Wij regelen de logistieke verspreiding, de volledige administratie en facturatie bij bestellingen. Dit doen we voor binnen- en buitenland. De customer service voor Professional Publishing neemt onze collega Tineke Van obberghen ter harte.

Hoe ziet een dag bij die Keure eruit?

Mensen helpen bij praktische vragen, bestellingen bevestigen en opvolgen, telefoontjes beantwoorden, retours verwerken en facturatie voorbereiden. Onze dagen bij de customer service zijn altijd erg onvoorspelbaar, gevarieerd en goed gevuld. Zeker van oktober tot maart, wanneer de studenten hun cursussen bestellen. Ik heb het graag druk en het is fijn dat we zo veel verschillende titels kunnen aanbieden.

Veel bestellingen gebeuren via de webshop of via e-mail. Maar toch hou ik ook van het persoonlijke contact met advocatenkantoren, gemeentes, overheidsinstellingen en boekhandels. Zo leer je de klanten ook beter kennen. Het is wel nodig dat je in deze sector voldoende op de hoogte bent van de producten. Wanneer klanten bellen, wil ik hen dan ook zo veel mogelijk zelf een antwoord kunnen bieden. Pro-actief meedenken hoort hier ook bij.

Tineke Van obberghen | die Keure Professional Publishing

Wat geeft jou voldoening?

Mijn doel is elke klant met een tevreden gevoel achterlaten. Het geeft me een goed gevoel als ze me bedanken voor de snelle opvolging of het zoeken naar een oplossing. Je moet jezelf ook inleven in de klant. Als ik ergens een bestelling plaats, ben ik blij als ik het pakketje tijdig ontvang en de opvolging goed was. Ik wil onze klanten ook dezelfde ervaring gunnen. Zelfs bij last minute bestellingen, doe ik mijn uiterste best om het pakketje op tijd bij die persoon te krijgen. Het geeft mij voldoening als een bestelling van A tot Z goed verloopt.

Tineke Van obberghen | die Keure Professional Publishing

Wat heb je al geleerd bij die Keure?

Omdat ik het grootste deel van de bestellingen alleen doe, is dit een grote verantwoordelijkheid. Maar dat zorgt er ook voor dat ik mijn tijd zelf kan indelen. Je leert hier echt zelfstandig zijn. Er loopt soms iets fout. Ik heb het liefst dat alles perfect loopt, maar ik heb geleerd dat dit niet altijd kan. Dat ligt ook niet altijd in jouw handen. Maar je leert hierdoor wel oplossingsgericht denken.

Tineke Van obberghen | die Keure Professional Publishing

De sfeer op die Keure, hoe is die?

Ik kan rekenen op mijn behulpzame collega’s als het hier druk is of tijdens mijn afwezigheid. Er is een losse sfeer, dus er wordt wel vaak gelachen hier. Zelfs als het druk is, is er altijd ruimte voor grapjes. Ook de vrijheid die we krijgen draagt bij aan de sfeer.

Tineke Van obberghen | die Keure Professional Publishing

 

Blijf op de hoogte en schrijf je in op onze nieuwsbrief