Wij wensen u de nodige moed en sterkte om deze moeilijke periode door te komen. Ontdek hier welke maatregelen we nemen in de strijd tegen het coronavirus.
.png)
Gezocht M/V – Visual Marketeer!
Over screenagers, visual marketing teams en de visuele interactie tussen merk en klant
‘Gezocht M/V – Visual Marketeer’ wil marketing- en communicatieprofessionals wijzen op de mogelijkheden van een visuele waardecreatie, inclusief een strategisch en operationeel denkkader. Tegelijk wil dit boek de screenagers in kaart brengen, de rol van de visual marketeer en het visual marketing team verduidelijken en het belang van een sterke visuele relatie tussen merk en klant onderstrepen. En dit binnen een tijdsgewricht waar digitalisering en visualisering intens met elkaar verweven zijn.
Over screenagers, visual marketing teams en de visuele interactie tussen merk en klant
‘Gezocht M/V – Visual Marketeer’ wil marketing- en communicatieprofessionals wijzen op de mogelijkheden van een visuele waardecreatie, inclusief een strategisch en operationeel denkkader. Tegelijk wil dit boek de screenagers in kaart brengen, de rol van de visual marketeer en het visual marketing team verduidelijken en het belang van een sterke visuele relatie tussen merk en klant onderstrepen. En dit binnen een tijdsgewricht waar digitalisering en visualisering intens met elkaar verweven zijn.
Inhoudstafel
01. Wake up!
02. Let’get visual! Implementatie van visual marketing in je onderneming
03. Do you speak visual? Inspiratie voor het Visual Marketing Team
04. Trends. Tools voor het Visual Marketing Team
Download hier de volledige inhoudstafel.
Christoph Ruys is visual consultant, auteur en keynotespreker. Als oprichter en managing partner van Icons and Kings – The Visual Agency coacht hij tal van ondernemingen doorheen de visuele uitdagingen die zich vandaag en morgen op creatief, strategisch en technologisch vlak manifesteren.
Het boek verscheen in:
- Media Marketing (3 juni 2018): Christoph Ruys (Icons&Kings): "Screenagers zijn de eerste generatie die zich geen leven voor het internet herinneren"
- Bloovi (23 augustus 2018): Waarom de 'visual marketeer' een must is voor élk bedrijf