Je gebruikt een verouwderde browser. Upgrade je browser voor een betere surfervaring op deze website.

Verkoop voor vrije beroepen

Op voorraad
165 p.
2014
Boek
“De essentie van verkoop voor vrije beroepen: toegankelijk, leesbaar en overzichtelijk. Een onmisbare handleiding en goede stimulans om je verkoopskills naar een hoger niveau te tillen.”
Pieter De Smet – Docent Hogeschool Vives en zaakvoerder management- & communicatiebureau Pidesco

 
Is er een commerciële toekomst voor vrije beroepen? Jazeker. Of je nu advocaat, boekhouder, psycholoog, architect of dierenarts bent: in dit boek vertelt Kurt De Blick je op een heldere manier hoe je je vrij beroep optimaal commercialiseert.
  • Hoe werf ik nieuwe klanten en hoe behoud ik ze?
  • Wat is de beste manier om met (potentiële) klanten te communiceren?
  • Hoe verloopt het verkoopgesprek?
  • Wat is de beste verkoopstrategie voor die bepaalde klant?
  • Welke prijs kan ik vragen?
Dit boek beantwoordt deze en andere vragen, ondersteund met praktische voorbeelden en bruikbare theoretische modellen.
Kurt De Blick is managing partner bij Scienceforsales, een gespecialiseerd adviesbureau voor de commerciële optimalisering van vrije beroepen. Hij is een gepassioneerd en veelgevraagd spreker over dit onderwerp. Daarnaast is Kurt lector aan verschillende hogescholen en is hij universitair onderzoeker naar Key Account Management.

Video: Werk-privébalans in de zorgsector

 


ISBN 9789048618200 - Bestelcode 203134009
Verkoop voor vrije beroepen
€ 28,00

“De essentie van verkoop voor vrije beroepen: toegankelijk, leesbaar en overzichtelijk. Een onmisbare handleiding en goede stimulans om je verkoopskills naar een hoger niveau te tillen.”
Pieter De Smet – Docent Hogeschool Vives en zaakvoerder management- & communicatiebureau Pidesco

 
Is er een commerciële toekomst voor vrije beroepen? Jazeker. Of je nu advocaat, boekhouder, psycholoog, architect of dierenarts bent: in dit boek vertelt Kurt De Blick je op een heldere manier hoe je je vrij beroep optimaal commercialiseert.
  • Hoe werf ik nieuwe klanten en hoe behoud ik ze?
  • Wat is de beste manier om met (potentiële) klanten te communiceren?
  • Hoe verloopt het verkoopgesprek?
  • Wat is de beste verkoopstrategie voor die bepaalde klant?
  • Welke prijs kan ik vragen?
Dit boek beantwoordt deze en andere vragen, ondersteund met praktische voorbeelden en bruikbare theoretische modellen.
Kurt De Blick is managing partner bij Scienceforsales, een gespecialiseerd adviesbureau voor de commerciële optimalisering van vrije beroepen. Hij is een gepassioneerd en veelgevraagd spreker over dit onderwerp. Daarnaast is Kurt lector aan verschillende hogescholen en is hij universitair onderzoeker naar Key Account Management.

Video: Werk-privébalans in de zorgsector

 



Inhoudstafel

Inleiding
1. Opzet van dit boek
2. Verkoop en vrije beroepen
3. Verkoop en strategie
4. Verwerven en behouden van accounts
5. Het 4S-model
6. MOSA-model
7. Account
8. Communicatie als verkoop
9. Wat verkopen we?
10. Wie verkoopt wat?
11. Het verkoopgesprek
12. Prijsbeleid

Ontdek ook

Blijf op de hoogte en schrijf je in op onze nieuwsbrief