Je gebruikt een verouwderde browser. Upgrade je browser voor een betere surfervaring op deze website.

Jong ondernemend Vlaanderen

Op voorraad
118 p.
2012
Boek
Auteur(s): Frederic De Meyer

"Starters hebben het voordeel dat ze in een volkomen ander universum kunnen denken. Ze kleuren niet zozeer buiten de lijntjes, ze trekken gewoonweg nieuwe lijnen in niet eerder verkende dimensies."
Jo Libeer, Gedelegeerd Bestuurder Voka

"Een bemoedigende, inspirerende staalkaart van wat reilt en zeilt binnen jong ondernemend Vlaanderen."
Filip Tack, Founder en Senior Vice-President Nomadesk


Elf ondernemingen
In dit werk gaat Frederic De Meyer op bezoek bij de entrepreneurs achter elf succesvolle jonge Vlaamse ondernemingen. Op welke globale trends spelen ze in? Op welke manier innoveren ze de markt waarin ze actief zijn? En vooral: wat hebben ze geleerd uit hun ervaring?

Succesvolle toekomst
Gaandeweg ontpoppen zich conclusies en adviezen die voor elke (aspirant) ondernemer, maar ook voor gevestigde ondernemingen van wezenlijk belang zijn om een succesvolle toekomst te verzekeren.

Hoe jonge Vlaamse entrepreneurs succesvol inspelen op globale trends, en wat elke onderneming eruit kan leren.


 

ISBN 9789048614646 - Bestelcode 203124011
Jong ondernemend Vlaanderen
€ 19,00

"Starters hebben het voordeel dat ze in een volkomen ander universum kunnen denken. Ze kleuren niet zozeer buiten de lijntjes, ze trekken gewoonweg nieuwe lijnen in niet eerder verkende dimensies."
Jo Libeer, Gedelegeerd Bestuurder Voka

"Een bemoedigende, inspirerende staalkaart van wat reilt en zeilt binnen jong ondernemend Vlaanderen."
Filip Tack, Founder en Senior Vice-President Nomadesk


Elf ondernemingen
In dit werk gaat Frederic De Meyer op bezoek bij de entrepreneurs achter elf succesvolle jonge Vlaamse ondernemingen. Op welke globale trends spelen ze in? Op welke manier innoveren ze de markt waarin ze actief zijn? En vooral: wat hebben ze geleerd uit hun ervaring?

Succesvolle toekomst
Gaandeweg ontpoppen zich conclusies en adviezen die voor elke (aspirant) ondernemer, maar ook voor gevestigde ondernemingen van wezenlijk belang zijn om een succesvolle toekomst te verzekeren.

Hoe jonge Vlaamse entrepreneurs succesvol inspelen op globale trends, en wat elke onderneming eruit kan leren.


 


Inhoudstafel

Hoofdstuk 1: Hoe het internet en sociale media nog steeds ruimte bieden voor innovatie

Hoofdstuk 2: Inspelen op de explosieve groei van het mobiele internet

Hoofdstuk 3: Innoveren met disruptieve businessmodellen

Hoofdstuk 4: Social entrepreneurship: de combinatie van een commerciële aanpak en een sociaal doel

Hoofdstuk 5: Entrepreneurs als werknemers

Hoofdstuk 6: Wat kunnen we leren van deze jonge Vlaamse ondernemers?

Over de ondernemers in dit boek


Ontdek ook

Blijf op de hoogte en schrijf je in op onze nieuwsbrief