Je gebruikt een verouwderde browser. Upgrade je browser voor een betere surfervaring op deze website.

Het commerciële ABC van de CEO & co

Wordt verwacht
256 p.
2010
Boek
Basiswerk
Hoe het idee bij Pieter De Smet ontstond om dit boek - of liever vademecum - te schrijven? Al meerdere malen ondervond hij aan den lijve het gebrek aan een naslagwerk dat zowel kennisaspecten, competenties als praktische tips en ideeën brengt over commercieel aanvaardbaar denken en handelen. Dit boek verschaft je deze broodnodige uitleg en gidst je daarnaast in de steeds complexer wordende wereld van het ondernemerschap. 

Fundamentele begrippen
De auteur koos bewust voor de ABC-formule, het alfabet. 228 begrippen over management en marketing komen aan bod, telkens aangevuld met een waardevolle tip. 228 aanraders en aandachtspunten voor je dagelijks businesspartnergericht functioneren.Alle behandelde begrippen zijn fundamenteel voor het bouwen (en verbouwen) van langetermijnrelaties met al je ondernemingspartners (klanten, leveranciers, eigen medewerkers ...). Het eindresultaat? Een synergetisch effect, namelijk 1+1>3!

Dit boek vormt een onuitputtelijke bron van kennis, kunde én inspiratie voor elke ondernemer.



ISBN 9789048607471 - Bestelcode 203104013
Het commerciële ABC van de CEO & co
€ 29,00

Basiswerk
Hoe het idee bij Pieter De Smet ontstond om dit boek - of liever vademecum - te schrijven? Al meerdere malen ondervond hij aan den lijve het gebrek aan een naslagwerk dat zowel kennisaspecten, competenties als praktische tips en ideeën brengt over commercieel aanvaardbaar denken en handelen. Dit boek verschaft je deze broodnodige uitleg en gidst je daarnaast in de steeds complexer wordende wereld van het ondernemerschap. 

Fundamentele begrippen
De auteur koos bewust voor de ABC-formule, het alfabet. 228 begrippen over management en marketing komen aan bod, telkens aangevuld met een waardevolle tip. 228 aanraders en aandachtspunten voor je dagelijks businesspartnergericht functioneren.Alle behandelde begrippen zijn fundamenteel voor het bouwen (en verbouwen) van langetermijnrelaties met al je ondernemingspartners (klanten, leveranciers, eigen medewerkers ...). Het eindresultaat? Een synergetisch effect, namelijk 1+1>3!

Dit boek vormt een onuitputtelijke bron van kennis, kunde én inspiratie voor elke ondernemer.




Inhoudstafel

Als opwarmer

Inleiding : Je moet er vandaag voor zorgen dat je morgen niet van gisteren bent ...

Deel 1 : Om altijd voor ogen te houden ...
Deel 2 : De ondernemer is vaak een commerciële sadomasochist
Deel 3 : Dienen doet verdienen
Deel 4 : Overzicht van de ABC-termen
Deel 5 : Bespreking van de ABC-termen
Deel 6 : 7 verleidingen om finaal ten onder te gaan als onderneming
Deel 7 : Voorbeelden van businessblunders
Deel 8 : Hoe succesbedrijven de das omdoen ...
Deel 9 : Managementlessen
Deel 10 : Kwaliteiten voor een voetballoopbaan en een businesscarrière
Deel 11 : Credo

Besluit



Ontdek ook

Blijf op de hoogte en schrijf je in op onze nieuwsbrief