Je gebruikt een verouwderde browser. Upgrade je browser voor een betere surfervaring op deze website.

Persoonlijke verkoop

Op voorraad
84 p.
2012
Boek
Is onderdeel van de reeks Science of Sales
Added value
Dit boek uit de reeks Science of Sales richt zich op de technieken die verkopers in de zakelijke markt gebruiken om waarde toe te voegen. Want dat is waar het vandaag de dag om gaat: de klant uitdagen om samen tot oplossingen te komen die meer waarde toevoegen dan de beschikbare standaardoplossingen.

Consultatieve verkoop
De klant is tegenwoordig zelf in staat om standaard producten en diensten te kopen via het internet. Ook is er geen tijd om zonder zakelijke argumenten relaties omwille van de relaties te onderhouden. Hierdoor worden verkopers die omschreven kunnen worden als 'wandelende brochures' steeds zeldzamer. De moderne verkoper is alleen succesvol als deze zich aan de wetten van de consultatieve verkoop houdt.

Bevatbaar
In dit boek wordt aan de hand van wetenschappelijke inzichten een uiteenzetting gegeven van het gedrag dat bij deze manier van verkopen hoort. De tekst is niet nodeloos ingewikkeld gemaakt, maar zaken worden ook niet te eenvoudig voorgesteld. Op die manier is het boek toegankelijk voor nieuwkomers in het vakgebied, en tegelijkertijd zeer informatief voor mensen met de nodige ervaring.

Persoonlijke verkoop is toegankelijk voor nieuwkomers in het vakgebied, en tegelijkertijd zeer informatief voor mensen met de nodig ervaring.



ISBN 9789048612413 - Bestelcode 203114019
Persoonlijke verkoop
€ 19,00

Added value
Dit boek uit de reeks Science of Sales richt zich op de technieken die verkopers in de zakelijke markt gebruiken om waarde toe te voegen. Want dat is waar het vandaag de dag om gaat: de klant uitdagen om samen tot oplossingen te komen die meer waarde toevoegen dan de beschikbare standaardoplossingen.

Consultatieve verkoop
De klant is tegenwoordig zelf in staat om standaard producten en diensten te kopen via het internet. Ook is er geen tijd om zonder zakelijke argumenten relaties omwille van de relaties te onderhouden. Hierdoor worden verkopers die omschreven kunnen worden als 'wandelende brochures' steeds zeldzamer. De moderne verkoper is alleen succesvol als deze zich aan de wetten van de consultatieve verkoop houdt.

Bevatbaar
In dit boek wordt aan de hand van wetenschappelijke inzichten een uiteenzetting gegeven van het gedrag dat bij deze manier van verkopen hoort. De tekst is niet nodeloos ingewikkeld gemaakt, maar zaken worden ook niet te eenvoudig voorgesteld. Op die manier is het boek toegankelijk voor nieuwkomers in het vakgebied, en tegelijkertijd zeer informatief voor mensen met de nodige ervaring.

Persoonlijke verkoop is toegankelijk voor nieuwkomers in het vakgebied, en tegelijkertijd zeer informatief voor mensen met de nodig ervaring.




Inhoudstafel


1. Inleiding: persoonlijke verkoop
2. Voorbereiding
3. De opening
4. De analyse
5. De verkooppresentatie
6. Afsluiten
7. Follow-up
8. Conclusie
9. Kernbegrippen
10. Bibliografie





Deze pagina is in opbouw.

Ontdek ook

Blijf op de hoogte en schrijf je in op onze nieuwsbrief