Persoonlijke verkoop

2012

Added value
Dit boek uit de reeks Science of Sales richt zich op de technieken die verkopers in de zakelijke markt gebruiken om waarde toe te voegen. Want dat is waar het vandaag de dag om gaat: de klant uitdagen om samen tot oplossingen te komen die meer waarde toevoegen dan de beschikbare standaardoplossingen.

Consultatieve verkoop
De klant is tegenwoordig zelf in staat om standaard producten en diensten te kopen via het internet. Ook is er geen tijd om zonder zakelijke argumenten relaties omwille van de relaties te onderhouden. Hierdoor worden verkopers die omschreven kunnen worden als ‘wandelende brochures’ steeds zeldzamer. De moderne verkoper is alleen succesvol als deze zich aan de wetten van de consultatieve verkoop houdt.

Bevatbaar
In dit boek wordt aan de hand van wetenschappelijke inzichten een uiteenzetting gegeven van het gedrag dat bij deze manier van verkopen hoort. De tekst is niet nodeloos ingewikkeld gemaakt, maar zaken worden ook niet te eenvoudig voorgesteld. Op die manier is het boek toegankelijk voor nieuwkomers in het vakgebied, en tegelijkertijd zeer informatief voor mensen met de nodige ervaring.

Persoonlijke verkoop is toegankelijk voor nieuwkomers in het vakgebied, en tegelijkertijd zeer informatief voor mensen met de nodig ervaring.




19

Beschikbaar
Domein : Bedrijfskunde
Bestelcode : 203114019
Jaar : 2012
Type : Boek
Aantal pagina's : 84
ISBN : 9789048612413
Onderdeel van de reeks : Science for Sales



1. Inleiding: persoonlijke verkoop
2. Voorbereiding
3. De opening
4. De analyse
5. De verkooppresentatie
6. Afsluiten
7. Follow-up
8. Conclusie
9. Kernbegrippen
10. Bibliografie







Added value
Dit boek uit de reeks Science of Sales richt zich op de technieken die verkopers in de zakelijke markt gebruiken om waarde toe te voegen. Want dat is waar het vandaag de dag om gaat: de klant uitdagen om samen tot oplossingen te komen die meer waarde toevoegen dan de beschikbare standaardoplossingen.

Consultatieve verkoop
De klant is tegenwoordig zelf in staat om standaard producten en diensten te kopen via het internet. Ook is er geen tijd om zonder zakelijke argumenten relaties omwille van de relaties te onderhouden. Hierdoor worden verkopers die omschreven kunnen worden als ‘wandelende brochures’ steeds zeldzamer. De moderne verkoper is alleen succesvol als deze zich aan de wetten van de consultatieve verkoop houdt.

Bevatbaar
In dit boek wordt aan de hand van wetenschappelijke inzichten een uiteenzetting gegeven van het gedrag dat bij deze manier van verkopen hoort. De tekst is niet nodeloos ingewikkeld gemaakt, maar zaken worden ook niet te eenvoudig voorgesteld. Op die manier is het boek toegankelijk voor nieuwkomers in het vakgebied, en tegelijkertijd zeer informatief voor mensen met de nodige ervaring.

Persoonlijke verkoop is toegankelijk voor nieuwkomers in het vakgebied, en tegelijkertijd zeer informatief voor mensen met de nodig ervaring.




Anderen bekeken ook

Blijf op de hoogte van relevante informatie, recente publicaties en opleidingen.
Schrijf u in op onze nieuwsbrief.

Nieuwsberichten

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en nieuwe updates.