Je gebruikt een verouwderde browser. Upgrade je browser voor een betere surfervaring op deze website.

Onze missie

Uw gids in uw zoektocht naar kennis. Uw eindbestemming in uw zoektocht naar kwaliteitsvol drukwerk. Dat is wat die Keure voor u wil zijn.
Omdat kennis opdoen een basisbehoefte is. Omdat betrokkenheid en respect in onze genen ligt. En omdat drukken en uitgeven onze passies zijn, is het onze missie om u relevante en kwaliteitsvolle educatieve, professionele en digitale uitgaven en opleidingen te bieden. Om drukwerk te leveren dat klasse uitstraalt.

 

Onze visie

Levenslang leren. Daar geloven wij met onze uitgeverij in. Van kleuter tot volwassene, doorheen alle fases in uw leven staat die Keure voor u klaar met producten die u verrijken. Producten waarbij relevantie en kwaliteit van hoofdbelang is. Ook binnen onze drukkerij blijven we investeren om u de hoogste kwaliteit te kunnen bieden.

 

Onze strategie

Doorheen alle afdelingen van die Keure stroomt onze passie en ons sterk geloof in kwaliteit en relevantie. We houden onze ogen open voor u en zetten alles op alles om u juiste content, juist advies en juiste methodes aan te bieden. En dit in de meest geschikte vorm en op het moment waarop u het nodig hebt.

 

Onze waarden

Onze focus op kwaliteit en klanttevredenheid wordt doorgetrokken in alle geledingen van onze organisatie. We dagen onze medewerkers elke dag opnieuw uit om deze doelstelling te realiseren.

Respect, kwaliteit en resultaat. Dat zijn onze basisingrediënten voor een product met klasse.

  • Respect en vertrouwen. Respect voor elkaar, voor onze klanten, voor hun opinies en overtuigingen en voor onze omgeving. Vertrouwen in het vakmanschap van onze medewerkers, onze teams, onze leveranciers en partners. Dit weerspiegelt ook ons engagement om op een open manier te communiceren en samen te werken.
  • Betrokkenheid en verantwoordelijkheid om tot een knap resultaat te komen. Bij elke stap nemen we onze verantwoordelijkheid om onze producten en uw projecten tot een goed einde te brengen.
  • Een kwalitatief resultaat boeken op lange termijn, dat is de eindmeet en drijfveer voor iedereen in ons familiebedrijf.