You are using an outdated browser. Upgrade your browser today to better experience this site.

Non-verbale communicatie, dat spreekt

Disponible
349 p.
2009
Livre
Auteur(s): Pieter De Smet
“Het is een naslagwerk, bestemd voor iedereen die beroepsmatig met communicatie te maken heeft.”
Tijdschrift voor Coaching, september 2011

”Het is overweldigend qua vormgeving. Het is ongelooflijk qua inhoud.”
Coachboeken.nl, juli 2011 

 
Praat met je lichaam
Besef het ten volle. Communicatie bestaat voor 7% uit woorden en voor 93% uit non-verbale aspecten zoals lichaamstaal, geur, kleur, kledij enz. In dit boek ontleedt Pieter De Smet jouw lichaamstaal in zijn gekende no-nonsense stijl en onderwerpt hij ook je verbale communicatie aan een grondige analyse.  

Het resultaat? Een waaier aan tips en tricks in functie van een optimale info-overdracht én -ontvangst.

Lichaamstaal in verkoopssituaties
Eén hoofdstuk wijdt hij speciaal aan communiceren in verkoopssituaties. Het rendement van je denken, spreken en handelen wordt voor en groot stuk bepaald door je manier van communiceren.  Is jouw communicatie efficiënt? Lees dit boek en ontdek het.

Dit boek is een must voor al wie actief is in communicatie, marketing en sales.



ISBN 9789048604609 - Numéro de commande 203094023
Non-verbale communicatie, dat spreekt
€ 42,00
Etudiants € 31,00

“Het is een naslagwerk, bestemd voor iedereen die beroepsmatig met communicatie te maken heeft.”
Tijdschrift voor Coaching, september 2011

”Het is overweldigend qua vormgeving. Het is ongelooflijk qua inhoud.”
Coachboeken.nl, juli 2011 

 
Praat met je lichaam
Besef het ten volle. Communicatie bestaat voor 7% uit woorden en voor 93% uit non-verbale aspecten zoals lichaamstaal, geur, kleur, kledij enz. In dit boek ontleedt Pieter De Smet jouw lichaamstaal in zijn gekende no-nonsense stijl en onderwerpt hij ook je verbale communicatie aan een grondige analyse.  

Het resultaat? Een waaier aan tips en tricks in functie van een optimale info-overdracht én -ontvangst.

Lichaamstaal in verkoopssituaties
Eén hoofdstuk wijdt hij speciaal aan communiceren in verkoopssituaties. Het rendement van je denken, spreken en handelen wordt voor en groot stuk bepaald door je manier van communiceren.  Is jouw communicatie efficiënt? Lees dit boek en ontdek het.

Dit boek is een must voor al wie actief is in communicatie, marketing en sales.




Inhoudstafel


Voorwoord
Inleiding

Deel 1: Verkopen is een werkwoord: zeker te weten alvorens te ageren
Deel 2: De fundamentele kennisaspecten van communicatie
Deel 3: Communicatie in een notendop!
Deel 4: Communicatie en cultuur
Deel 5: Communiceren met emoties
Deel 6: Communiceren en emotionele intelligentie
Deel 7: Spiegelen
Deel 8: Typisch vrouwen en typisch mannen...
Deel 9: Zitten of staan?
Deel 10: Liegen...
Deel 11: Verbaal communiceren
Deel 12: Non-verbaal communiceren
Deel 13: Communiceren met moeilijke en/of agressieve mensen
Deel 14: Salestips vanuit communicatieoogpunt
Deel 15: Dit stemt tot nadenken en werkt inspirerend

Lexicon



Découvrez aussi

Restez informé et inscrivez-vous à notre newsletter